Huh. Nyt on tästäkin viikonlopusta vihdoinkin selvitty ja huomenna olisi taas paluu arkeen. Kuvia tuli otettua aika paljon, mutta en niitä tässä nyt julkaise, koska niissä esiintyy itseni lisäksi muita ihmisiä.

Perjantaina käytiin katsomassa Stand Uppia, esiintymässä oli Krisse Salminen ja Heli Sutela. Odotukset oli aika korkealla, koska moni oli mulle kehunut töissä tätä kaksikkoa, joten sen takia olin ehkä vähän pettynyt showhun. Mutta oli niitä hyviäkin kohtia! Ruoka oli ihan ok myös, ehkä siihenkin hieman joutui pettymään, varsinkin kun aiemmin olen kyseisestä paikasta saanut kunnon pihvin. Tällä kertaa oli aika kuiva ja liian kypsäksi paistettu... Mutta maha tuli täyteen ja oli kaikesta huolimatta tosi mukava ilta!

Lauantaina olin ensin päivän töissä, josta meninkin suoraan kaverin luo valmistautumaan iltaan. Olin ensin päättänyt, että lähden ihan autolla liikenteeseen, mutta kummasti se mieli muuttui illan aikana ja auto sai jäädä keskustaan odottamaan sunnuntaita. Käytiin taas syömässä, tällä kertaa pizzat. Oli oikein onnistunut valinta ja tällä kertaa ei pettyä tarvinnut. Siitä jatkettiinkin iltaa ensin karaokepaikkaan, jossa innostuttiinkin sitten porukalla pari kappaletta vetämään... :D Osa lähti siitä vielä eteenpäin, mutta itse suunnistin kotiin melko ajoissa. Olin jo puoli yhdeltä kotona ja kävin yöllä vielä suihkussa, jonka jälkeen kömmin lämpimän peiton alle. Oli ihanaa saada kunnon yöunet pitkästä aikaa.

 

Kokonaisuudessaan aivan ihana viikonloppu! Ihania ihmisiä, ihania hetkiä, ihania muistoja<3