Mitä kuului mun vuoteen 2014? Jaoin nyt kahteen osaan tämän, kun tuntui, että olisi tullut liian pitkä juttu jos kaikki olis ollut samassa. Mutta ei kai sitten muuta kuin asiaan:

Tammikuu

Opiskelut alkoivat tammikuun puolivälissä. Iloitsin siitä, että pääsin opiskelemaan sitä, mikä tuntui oikealta.

Tunsin muutenki löytäneeni sen oikean suunnan elämälleni. Kuvittelin eläväni tulevat vuodet erään henkilön kanssa. Olin onnellisempi kuin varmaan ikinä olin ollutkaan. Tunsin olevani rakastettu, tärkeä. Mut hyväksyttiin sellaisena kuin olen. Mua ei yritetty muuttaa millään tavalla. Otettiin vastaan ne virheet ja heikkoudetkin. Tuettiin kaikessa. Mut saatiin uskomaan, että mä kelpaan. Sitä, että oliko ne kaikki sanat valhetta, en varmaan ikinä saa tietää.

https://www.youtube.com/watch?v=GtVXgtzZxJg

 

Helmikuu

Onnellista elämää. Eipä kai siitä sen enempää, ei tainnut mitään sen suurempaa tapahtua. Koulua, töitä, normaalia arkea. Olin onnellinen siitä, mitä mulla elämässäni oli.

1620852_10203569602542154_73313539796106

 

Maaliskuu

Mukavia iltoja ystävien kanssa. Epävarmuutta sen suhteen, onko toinen yhtä tosissaan kuin mitä itse oli. Oliko se jo sillon pelkkää valhetta? Pelkkiä tyhjiä sanoja?

https://www.youtube.com/watch?v=buW00RuVwOw

 

Huhtikuu

Arvostan sitä, että eräs ystävä piti mut järjissäni. Oli läsnä. Kuunteli aina kun tarvitsi, oli tavoitettavissa vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntui. Jos satut jostain syystä lukemaan tätä, niin tiedät, että tarkotan sua. Kiitos.

Käytiin myös Tallinnassa huhtikuun puolivälissä kaverin kanssa. Biletettiin melkein aamuun asti. Siitä reissusta jäi pelkästään hyviä muistoja. :) Maihin asti ei selvitty tälläkään kertaa, mutta ehkä ensi kerralla sitten!

https://www.youtube.com/watch?v=XGPVeQjjSsY

huhtiikuu.jpg

 

Toukokuu

Kesän ja kesäloman odotusta. Ilon ja surun kyyneleitä. Uusia ystäviä. Ihan kuin sumussa eletty kuukausi. Oli pelkoa kaiken hyvän lopullisesta päättymisestä. Pelkoa siitä, miten tulen selviämään kaikesta yksin. Mutta mä selvisin. Ja mä tiedän, että tulen selviämään jatkossakin. Vaikka epätoivo välillä valtaa mielen, mä silti sisimmässäni tiedän sen. Mä olen tarpeeksi vahva selviämään mistä vaan.

https://www.youtube.com/watch?v=oP_n2pspOfA

 

Kesäkuu

Oli se hetki, kun mun oli aika jättää taakseni se kaikki hyvä mitä oli alkuvuonna ollut. Päivääkään en ole katunut sitä, että sen tein. Lähdettiin kavereiden kanssa juhannusviikoksi pois täältä, ihan muualle. Ajatukset sai siellä levätä, ei tarvinnut miettiä mitään. Sai vain rentoutua ja nauttia. Ei tarvinnut huolehtia mistään muusta kuin siitä, että missä syödään seuraavana iltana... :D Kai se "pois silmistä, pois mielestä" jollain tasolla paikkaansa pitää sitten.

Kotiin oli kuitenkin ihana palata. Oli ollut hirveä ikävä rakasta karvakorvaani. Jälleennäkeminen oli jotain niin ihanaa. <3

kes%C3%A4%C3%A4kuu.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=4MVaJixQRns   

"Now I'm strong enough to live without you"

 

Heinäkuu

Kesälomat lomailtu ja paluu arkeen koitti. Koulusta onneksi oli lomaa vielä, joten ei tarvinnut muuta kuin käydä töissä. Jäi aikaa nauttia kesästä. Paljon käytiin kavereiden kanssa ulkona ja vietettiin vain aikaa yhdessä. Istuttiin rannassa, syötiin hyvin, viikonloppuisin myös juotiin hyvin. Kesäyöt, jotain ihan parasta. Tapasin myös yhden ihmisen. Mutta sain taas huomata, että kaikki ei ole niin yksinkertaista. Kaikki ei ole niin selkeää ja varmaa. Pettymyksiä, mutta niistäkin on taas selvitty, ystävien tuella.:)